Wednesday, August 27, 2014

ေျမနီကုန္း ခုံးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ခ်ိန္ ဘတ္စ္ကားမ်ားအတြက္ ေရွာင္ကြင္းလမ္းေၾကာင္း ငါးခုသတ္မွတ္

Wednesday, August 27, 2014

ေျမနီကုန္း ခုံးေက်ာ္တံတားတည္ ေဆာက္သည့္အခ်ိန္တြင္ အဆိုပါ လမ္းေၾကာင္းတြင္ ေျပးဆြဲေနသည့္ ခရီးသည္ တင္ယာဥ္ႀကီးမ်ားအေနႏွင့္ လုပ္ငန္းခြင္ ဧရိယာႏွင့္ မလြတ္ကင္းသျဖင့္ ေရွာင္ကြင္း လမ္းေၾကာင္းငါးခု သတ္မွတ္လိုက္ေၾကာင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းေပါင္းစုံ ထိန္းသိမ္းေရး ႀကီးၾကပ္မႈ ဗဟိုေကာ္မတီ (မ.ထ.သ-ဗဟို) ထံမွ သိရသည္။


အဆိုပါ ေကာ္မတီက ၾသဂုတ္လ ၂၁ ရက္ေန႔က သတ္မွတ္လမ္းေၾကာင္းမ်ား ထုတ္ျပန္လိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္။ ေျမနီကုန္း ခုံးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ခ်ိန္ ပထမသုံးလမွ ေလးလအတြင္း ေျမျပင္အပိုင္း တည္ေဆာက္ခ်ိန္တြင္ ယာဥ္သြားလမ္း အက်ယ္မွာ အက်ဥ္းဆုံးေနရာတြင္ ၂ ဒသမ ၄ မီတာႏွင့္ အက်ယ္ဆုံး ေနရာတြင္ ၆ ဒသမ ၈ မီတာသာ ရွိမည္ျဖစ္၍ အကာအရံမ်ား စတင္ျပဳလုပ္ခ်ိန္မွစ၍ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္ႀကီးမ်ားႏွင့္ မလြတ္ကင္းသျဖင့္ စီစဥ္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း မ.ထ.သ (ဗဟို) ဥကၠ႒ ဦးလွေအာင္က ေျပာၾကားသည္။

“လက္ရွိအကာေတြ မကာေသးဘူး။ အကာေတြကာရင္ေတာ့ ယာဥ္ႀကီးေတြနဲ႔ေတာ့ လြတ္မွာမဟုတ္ဘူး။ မီနီဘတ္စ္သြားလို႔ အဆင္ေျပတယ္ဆို မီနီဘတ္စ္ေတြနဲ႔ အစားထိုး ေျပးဆြဲေပးမွာပါ” ဟု ၎ကဆိုသည္။

ေရွာင္ကြင္း လမ္းမ်ားအျဖစ္ တာေမြခရီးစဥ္သြားမည့္ ယာဥ္မ်ားအတြက္ ႏွစ္လမ္း သတ္မွတ္ေပးထားၿပီး ပထမလမ္းကို ျပည္လမ္း-ဟံသာဝတီအဝိုင္း-ကြၽန္းေတာလမ္း-ဗားဂရာလမ္း-တာေမြႏွင့္ ဒုတိယလမ္းကို အင္းစိန္လမ္း-တကၠသိုလ္ရိပ္သာလမ္း-ကုကၠဳိင္းပြိဳင့္-တာေမြ သတ္မွတ္ေပးထားသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းသို႔ သြားမည့္ ယာဥ္မ်ားအတြက္ သုံးလမ္း သတ္မွတ္ေပးထားကာ ပထမလမ္းကို ဟံသာဝတီအဝိုင္း-ကြၽန္းေတာလမ္း-ျပည္ေထာင္စုရိပ္သာလမ္း-ျပည္လမ္း၊ ဒုတိယလမ္းကို ဟံသာဝတီအဝိုင္း- ဗဟိုလမ္း- ျပည္ေထာင္စု ရိပ္သာလမ္း-ျပည္လမ္း၊ တတိယလမ္းကို ဟံသာဝတီ အဝိုင္း-ေအာက္ၾကည့္ျမင္တိုင္လမ္း-ဆူးေလဟူ၍ သတ္မွတ္ေပးထားသည္။

ေျမနီကုန္းကို ျဖတ္သန္း သြားလာေနေသာ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လိုင္းေပါင္း ၄၂ ထိရွိၿပီး စီးေရ ၁၁၄၆ စီးထိ ရွိေၾကာင္း မ.ထ.သ (ဗဟို) ၏ ထုတ္ျပန္ထားေသာ စာရင္းမ်ားအရ သိရသည္။
အဆိုပါ အစီးေရ တစ္ေထာင္ေက်ာ္တြင္ ျပည္လမ္းအတိုင္း ဆူးေလသို႔ စီးေရ ၇၀၀ ေက်ာ္ႏွင့္ ျပည္လမ္းမွ တာေမြသို႔ စီးေရ ၃၀၀ ေက်ာ္ ေန႔စဥ္ျဖတ္သန္းလ်က္ ရွိသည္။

ေျမနီကုန္း ခုံးေက်ာ္တံတားကို ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၏ ဦးေဆာင္မႈျဖင့္ Capital Development ကုမၸဏီမွ တာဝန္ယူ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး အရွည္ ၂၁၃၂ ေပေက်ာ္ရွည္ လ်ား၍ ေငြက်ပ္ ၁၆ ဘီလီယံေက်ာ္ အကုန္အက်ခံ တည္ေဆာက္သြားမည္ ျဖစ္သည္။ 

The Voice Weekly

No comments: